Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 29 december 2013

I väntan på det nya året


Undrar om katterna väntar med på det nya året...hmmm...visst har dem det bra djuren i Sverige?
När jag tänker på alla hemlösa katter och hundar i Rumänien som ingen tar hand om dem nu på vintern...
 

Men ...men ...man kan väl inte hjälpa alla!
Jag har så det räcker ...med djur i huset...fast jag skulle kunna hitta plats för en till ;-)
 
Och... eftersom jag kommer att jobba de första 3 nätterna från och med måndag så önskar jag er en riktigt
GOTT NYTT ÅR!
mina bloggvänner...vem vet vi kanske ses (?) med nya krafter efteråt!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder på dina vackra katter!
    Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR också!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så kan vi inte rädda dem alla fast att vi vill
    Jag vill önskar er ett riktigt gott nytt år :)

    SvaraRadera
  3. Det är härligt att omge sig med djur som har det bra.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...