Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 17 december 2013

Amaryllis

Min enda Amaryllis för iår är för tidig!
Kanske ska kolla om jag hittar en vinröd till Jul för den här ljusa sorten kommer att blomma över om en vecka...visst är det bara en vecka till JULAFTON?

Oj oj oj
och så mycket att planera...hur ska man hinna?
Den här Julen kommer jag att vara ganska sparsam med hemlagad...förutom gröten, den griljerade färdig kokta skinkan, köttbullarna och nåt...julsött till kaffet...
Så får det bli: allt annat köper jag färdigt för jag kommer aldrig att hinna med det som jag t.ex hann förra året.
Men jag kanske inte är den enda som inte stressar ...
Hur gör ni ?
Jag trodde inte jag skulle gilla den här ljusa Amaryllisen...men...visst duger den?
;-)



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...