Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 4 december 2013

Fönster i Andvent

Inte för att det är super snyggt...men ett försök att få det ljusare i sovrummet innan den "efterlängtade" snön kanske kommer imorgon...


Men varför skall det komma snö tillsammans med storm?
Och vi behöver inga stora mängder heller....det räcker med ca -2 grader på dagen...-5 grader på nätterna och ett täcke snö på högst 5 cm!
Hela vintern!
;-)
Jaha...hoppas att vi överlever kaoset imorgon...enligt Aftonbladet...
är lite osäker om Småland drabbas så hårt i så fall.
Ha det bra mina vänner om ni finns på nättet och kollar mina korta inlägg.
Ta det lungt på vägarna om ni kör till jobbet eller annanstans...


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. "ett täcke snö på högst 5 cm! Hela vintern!" Passar oxå mig perfekt.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...