Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 26 december 2013

God Fortsättning!

Det enklaste av alla mina jul pynt..som jag tror jag kommer att ha glädje av rätt så länge är det här lilla ros fatet i betong tillsammans med ett snöbolls ljus,och kransen som torkar snyggt.


Så enkelt och så ...simpelt...som en klar och härlig fortsättning jag önskar er alla!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. god fortsättning på julen för dig och din familj, själv återgår jag i tjänst. härligt med betong, följer dig för att se vad du hittar på :)

    SvaraRadera
  2. Enkelt, smakfullt och snyggt. God fortsättning!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...