Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 27 juni 2012

Iris, del 2

Hello!

Här kommer några bilder på en fantastisk fin svart iris!
Nu finns det två namn på två liknande sorter...
IRIS GERMANICA INTERPOL
och
IRIS CHRYSOGRAPHES BLACK NIGHT



Detta skönhet är inte min...men snart en liknande i min trädgård...för jag ska leta efter en sådan som min granne har...
Är det någon som vet vilket namn hon har?
Irisen är riktig svart när man ser på den ...så jag vet inte...
den är i alla fall lika lång som den BlackNight brukar vara och lika stor i blomman som Interpol sorten
Hmmm...



Visst är den vacker som en drottning ska vara (?!)
;o)

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Det är något speciellt med svarta blommor. De är verkligen jätte vackra. Iris är ju lätt att dela så vi får hoppas att grannen vill dela med sig lite.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...