Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 21 juni 2012

GLAD MIDSOMMAR!

Jag önskar er alla en varm och trevlig 
Midsommar-afton!


Imorgon är det dags!
Svenskarnas allra älskade helg över hela året!
Och min med!


Hoppas på massor av bilder från er allihopa på både midsommar-maten, midsommar-tårtan eller varför inte en bild på er midsommar-stång!
För det ska jag ta ...alltså massor med bilder !!!


En gång till önskar jag er alla det bästa midsommar-afton ni haft på länge!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Multumasc pentru urari.Intradevar am avut su eu un "MIDSOMMAR"fain in Danemarca.
    Am vazyt pozele cum va-ti distratvoi,sunte-ti foarte haiosi.
    Te sarut si imbratisez Mama

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har haft en riktigt fin helg,
    och du har en underbart söt kisse :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...