Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 2 juni 2012

Konfirmation


God morgon!

Vilken fin morgon! Det syns redan nu att solen stannar fram idag!
Hoppas ni alla där ute får en underbar lördag 
för min 
blir full av stress
men också av förväntan inför morgondagen på söndag....
Det är min yngsta grabbs konfirmations dag på söndag!



Min mamma är här hos mig som hjälper med bestyren...hon har redan hunnit med all stryktvätt (bland annat), pojkens kappa och  avslutnings kläderna för båda killar, för snart är det sommarlov och barnen har sina avslutningsfester med...mycket att göra, fixa , greja...men spännande med!
Vi hörs snart med nya bilder från de stora händelserna här i 
                                                 SMÅLAND.


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...