Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 14 september 2014

Sudd

Får jag uppreppa mig och säga om och om igen (!) att min bästa vän är min lilla hund?
Är såååå glad i honom ...fortfarande efter 1 år så kan jag säga att jag inte har tänkt en enda gång :
Oh vad tråkigt...måste vi gå ut igen i det här tråkiga vädret, lilla Sudden?


En sådan glad hund ...varenda gång man kommer in i huset...kommer fram från ett annat rum...eller bara går förbi honom, så blir han lika uppmärksam och viftar på svansen som en tokig...för att inte tala om den uppmärksamhet man får när han försöker tyda vad jag skall göra nästa gång jag "prattar" till honom.

 
Nu är han klippt och ser fin ut ,inte som på denna bild...då man klipper Sudden , så ligger han eller står han snällt och nästan vet att han kommer att må bättre när all den här onödiga långa pålsen har med sig.
Borsta tänder har han blivit van nu med det med, och klippa klor...ja, inga problem.
Det enda vi inte har fått rätt på är att mina skor försvinner under sängen, han tuggar inte på dem, bara sover med dem (?) och visst vet han att han inte ska göra det...men konstig nog så är det än så länge bara mina...skor han tar!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Dret är en trogen vän du har.

    SvaraRadera
  2. Man blir väldigt fäst vid sina djur.Och att du tycker om Sudden det förstår jag mycket väl.Han ser ut att vara en riktig sötis.
    Ha det fint.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...