Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 21 februari 2014

Plantetiketter

Hallo! Hallo!
Det tog mig en bra stund...innan jag bestämde mig att skriva ett litet inlägg...
Vet inte vad som händer...ingen inspiration eller helt enkelt inget viktigt att säga.

Men nu då, har jag ett billigt och enkelt tips på hållbara etiketter till alla frön som man hoppas ska gro!
Jag såg detta tipset hos en annan bloggare för länge sedan ...men har inte använt det för att jag envisades att fortsätta med mina hemmagjorda pinar tillverkade av tandpetare och maskeringstejp.
Men nu har jag slutat med dem pga att plast är ju bättre , den möglar inte i jorden som träd gör.


Alla har vi plastburkar från all glass vi köper i affären så varför inte prova och se om det passar just dig.



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Jag klipper också såna där etiketter av olika plastburkar och plastlock men sen skriver jag namnet på etiketten. Då funkar det bäst med blyers!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Kreativitet kallas det visst.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...