Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 25 februari 2014

Ankor i byn

Hej!
Jag undrar om ni vet vart alla ankor har tagit vägen...vi har ju så många kvar på vintern i byn och det är många som kommer med brödbitar till dem , men nu sedan 2,3 veckor sedan...så har de försvunnit helt...hmmm har jag missat nåt igen?
Eller så är jag ju mer uppmärksam än vanligt... eftersom jag går ut så ofta nuförtiden med min nya familjemedlem, tror ni?
 

Sudden tror att alla fåglar är kompisar...han väntar spänt på dem varje gång han ser hur de simmar i land efter den efterlängtade brödbitarna.
Eller så tänker han hur bra de skulle smaka kanske...för det finns ju inga hundar som inte skulle jaga fåglar, eller hur?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...