Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 8 juli 2013

Fynd från utlandet

Hej på er alla glada människor!
Jag har börjat min 3 veckors semester idag och det känns helt underbart!
Och tänkte dela med mig till er alla av några collage med mina fynd från Rumänien när jag åkte i maj .


Tre saker i nysilver...eller nån material som liknar det...ganska tungt och bastant , hoppas den åldrar sig fint.
Det är en sockerskål med tillhörande sked, en fruktskål och en bricka med 6 st snaps glas.


Gillar ni det?
Jag gör det och tänker ha dem synliga på mitt gamla svarta linneskåp som jag fixade i februari månad...det kan du kika här om du har lite tid över.




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Oj så fint. Det ser ut som riktigt silver! Brickan med snspsglasen är min favorit! Helt klart ska såna fina grejor stå framme!/Lila-Christina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...