Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 18 juni 2013

Trädgården just nu

Hej! 
Jag har haft Internet problem i en hel vecka så jag har inte kunnat blogga nåt på sista tiden...
Så...nu kommer det lite uppdateringar om just den delen av trädgården jag tycker om mest , för att det händer så mycket!



I pallkragarna har det kommit upp en del rumänska bönor, de ska vara korta i plantan , som en bön-buske, potatis plantorna växer som det ska och snart måste jag sätta igång med bevattningen...manen har tagit fram alla delar av den automatiska bevattningen , men det har inte varit tillräckligt med tid för det.


Tomat-plantorna ser lite bättre ut nu när de har fått nya grenar med friska blad och har sett till och med några små blommor som tar sig fram i den underbara luften växthuset erbjuder!
Jag fattar bara inte hur jag har klarat mig (!?) i så många år utan ...växthus?
;-)




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Nu händer det! Det är en ljuvlig tid då kvällspromenader i trädgården är guldkorn att samla på.

    SvaraRadera
  2. Wow...så fint det växer hos dig och vilken härligt växthus du har. Lycka till med odlingarna, kul att se och följa dem.
    Önskar dig en trevlig midsommar.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...