Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 27 juni 2013

Med Gracie i trädgården

Jag har tjatat i över 3 veckor om en hundvalp...IGEN....men det blir ju ingen hund i vårt hus...
Mannen vill inte ha det , för vi har antagligen för bra som det är , säger han...
Katterna är smidiga , det vet jag väl, de sköter sig för det mesta utan större hjälp och han gillar dem så lugna och fina som de är.


Jag tror inte att en hund , eller en valp skulle skrämma ihjäl dem , trots att Pepsi , den mörka hanen har visat flera gånger stunder av feghet och att han är känslig inför nya ljud, han "duckar" till och med när man själv kommer fram sådär lite plötsligt , framför honom.


Men Gracie är en tuff tjej, hon skulle klara av en ROTTWEILER, så stark hon är!
Så synd att man måste vänta till man pensionärar sig ...för att köpa sig en valp...
Men  så är det bestämt än så länge...det går inte att påverka vissa människor som har starka principer...det förstår jag med, för jag är ju själv en sådan.
;-)
TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Förstår din längtan :)
    Min katt var åtta år när vi skaffade en liten hund, och det gick jättebra, de har sådan glädje av varandra.

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...