Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 29 maj 2013

En underbar dag ute i trädgården!

Hello!
Vilken dag idag!
Att man kan bli så nöjd ...ibland, om en vindfri dag i trädgården!
Inga mygg än så länge ...inte så mycket ogräs (?) ...ingen hemma, bara jag och sovande katterna ...ingen som klipper gräsmattan, inga jobbiga fåglar heller.


Vi har en skata här omkring som terroriserar oss...eller bara mig och kattdjuren, men just nu är hon borta på vift någonstans, tur för mig...för den skata är alldeles för högljudd ...


Jag tänkte visa lite hur jag lämnade min plast-växthus jag har till att driva fram växterna innan utplantering den sista april iår.


Och hur den såg ut 2 veckor senare när jag kom tillbaks efter min resa ...


Helt underbar köp, måste jag säga, vilken bra uppfinning detta med bubbel-plast växthus! När man öppnar dörren runt 10 tiden på förmiddag...så tänker man direkt på tropiken...en sådan känslan man får när man andas in det fuktiga luften!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...