Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 27 augusti 2013

Betong 2013

Hej på er alla mina blogg-vänner!

Idag är det en underbar dag, det ser ut att solen värmer idag med...och jag får tid att fixa några collage från min sista betong-gjutning för iår.
En hel frivecka framför...så ja...jag önskar er också en underbar tid framöver!

Jag får presentera den enklaste betonggjutningen EVER jag gjort i hela min "betong" liv!


En helt enkel vas i glas full med betong (rester) som passade utmärkt som en : alla dagars ljus på soffbordet, i TV rummet,tycker jag!
Hur kan man bli så nöjd ...innan någon ser det och verkligen säger att det blev bra (?!) 
Eller så är det ju en sådan bra dag idag... att jag ser allt i ...
rosa! och betong grå!
;-)



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Härligt att kunna tycka att även betonggrått kan vara vackert.

    SvaraRadera
  2. Ett tag sedan jag betongade, men om två veckor är det dags igen :-)

    Betong är så snyggt!
    Gillar din ljusstake :-)

    Kram Helene

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...