Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 5 mars 2016

Sådd 2016

Jag gjorde i ordning en odlings lampa med hjälp av lysrör från Clas Olsson , en tvättställning från IKEA och sladd, och kontakter med hjälp av elektrikern , sonen.

Jag trodde också att jag skulle montera allt själv ...men det var inte så jätte smidigt . Hoppas bara det inte är för sent att så fröna i slutet på mars , på grund av en sen skidresa som "förstör" hela min odlings planering eftersom den hamnat runt den tidiga Påsken iår.

Inga chilli och inga paprikor plantor för mig den här säsongen... Så kanske, kanske jag klarar mig med hjälp av den här ljusmakapären jag hittat på.

2 kommentarer:

  1. Som odlare gäller det att vara påhittig. Lycka till med odlingarna!

    SvaraRadera
  2. Så fiffigt bygge! Ska nog bli fina plantor.
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...