Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 29 januari 2016

Är vintern slut ?

Det tog 2 dagar av plusgrader och hård vind ...nu är all snö borta i vårt samhälle. Hade otrolig glädje av den glada snögubben och snölyktan jag gjorde en mild dag med hjälp av kramsnö.

Hoppas verkligen att snön kommer tillbaka , titta bara på den här ögonblicket som bilden nedanför visar ! Och det är bara vanlig fruset gräs !

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om att det är vackert med snö men jag vill inte ha tillbaka den men tror nog att vi kommer få tillbaka lite av det men det blir nog inte liggandes . Jag vet att vi bara är i Februari men men jag hoppas på att solen kommer fram och värmer min frusna kropp :)
    Önskar dig en skön helg

    SvaraRadera
  2. Hej! Så roligt att du är tillbaka igen. Trevlig helg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...