Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 16 april 2014

tips

Hej!
Jag måste bara visa er en enkel och billigt sätt att binda upp små såderna ...speciellt såna som växer bra .. på längden....som tomater och gurka plantor, innan det blir dags att hitta en starkare och hålbarare sätt att ha dem, med tanke på att det tar en bra tid innan man kan flytta plantorna till krukor eller växthus.


Har man bara grillpinnar och ståltråd så kan man snabbt fixa ett både snyggt (tycker jag...) och ganska stabil liten planta att ha i ...fönsterbräda.


Jag hade gärna använt en miljövänligare sätt ...som sånt som man ändå klipper i rabatterna...men har inte hittat ett alternativ till bindningen...har ni några bra tips?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...