Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 31 januari 2015

ÄRTSKOTT


Hej på er mina vänner!
Snart är det ny säsong för sådder hos mig med...så spännande !
Kan man inte vänta med sina små fröer så kan man visst prova så ärtor, eller hur?
Enkelt och ...fina bilder...tycker jag med ...
;-)


Sprängdfyllda med näring!
På smörgåsen är de både goda och... billiga.
Du kan få mycket viktig information om hur näringsrika och hur mycket skott kan hjälpa mot både bröstcancer och prostata cancer kan du läsa HÄR
Ha det gott och vi ses!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Det är en härlig tid vi går till mötes.

    SvaraRadera
  2. Dear Carla,
    we are coming closer and closer to spring. Great!
    Thank you so much for your lovely visit. Wonderful to have you around!
    All my best
    Elisbeth

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...