Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 8 december 2014

ny vinter mössa...

Varje höst kliar det i fingrarna efter något nytt och stickat...så iår blev det riktigt jul rött ...både mössa och fuskkrage!



Så nu väntar jag bara på det riktigt kalla vädret med snö och...storm (?) för båda plaggen är ju för varma för att använda dem nu.


Jag valde rött för att få lite färg över det bleka "jag" ...vet inte om jag passar just i rött ...men vad gör det...jag provar! 




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Fatastiskt pepparkakshus du byggt.
    Snygg mössa oxå som dessutom ser varm och skön ut. Och visst passar du i rött.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...